Klacht of een compliment

Het Elfenbosch heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Wij doen er alles aan om uw kind de beste zorg en opvang te bieden. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze diensten. U kunt vertrouwen op onze beste zorg voor uw kind.

Mocht u onverhoopt ergens niet tevreden over zijn, dan waarderen wij het als u dit bespreekbaar maakt. Afhankelijk van de aard van uw ontevredenheid kunt u terecht bij de pedagogisch medewerkers van de groep van uw kind of bij onze leidinggevende. Veelal kunnen problemen of ongenoegens in een gesprek worden opgelost.
Misschien wilt of kunt u uw probleem niet bespreken met de betreffende persoon. Of misschien hebt u dat wel gedaan, maar bent u niet tevreden over het resultaat.

Als de ouder en Het Elfenbosch onderling niet uitkomen, kan een geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Kinderopvang. Bij het Klachtenloket Kinderopvang dat is verbonden aan de Geschillencommissie Kinderopvang wordt eerst geprobeerd om de klacht op te lossen door het geven van informatie, advies, bemiddeling of mediation. Het Elfenbosch is aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang (www.klachtenloket-kinderopvang.nl).

Een compliment geven mag natuurlijk ook! Want van positieve feedback weten we wat ouders belangrijk vinden en wat u als prettig ervaart. Dat willen we natuurlijk graag zo houden.